کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

ترانه

یه ضمیر بی مخاطب یه تلنگر زبونی

یه سوال بی جوابه منی که . . . خودت میدونی

تو مگه منی که با من ـ من بی تو بی مخاطب ـ

می شینی و می نویسی ، گاهی هم غزل میخونی

کلی ماجرا نوشتن از منی که بی تو مونده

واسه قصه های کرسی تو یه جمع خودمونی

فاصله فاصله اس اما بعضی وقتا خیلی دوره

مث من روی زمین و یه خدای آسمونی

خیلی طول کشید که حالا من و تو به هم رسیدیم

من شدم تو که خیالی تو شدی من درونی 

بعد از این من تو با هم یه ضمیر تازه هستیم

واسه ماجرای بعدی میدونم پیشم می مونی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://nilofar-saye.blogsky.com

ترانت خیلی قشنگ بود بهم بگو از کیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد