کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

انحطاط

. . . با خودم که فکر میکنم می بینم عوامل انحطاط یک انسان چند تا چیزه . حسد ، آز ، کینه ، بخل ، غرور . . . این همه ی گناهانه . حتی اگر کافری از این ها نباش . اون وقت همیشه خوشبختی !

شعر

وقتی گریبان عدم بادست خلقت میدرید

وقتی ابد چشم تو را  پیش از ازل می آفرید

وقتی زمین ناز تو را در آسمان ها میکشید

وقتی عطش طعم تو را با اشک هایم میچشید

                      من عاشق چشمت شدم نه عقل بود و نه دلی

                      چیزی نمیدانم ازین دیوانگی یا عاقلی

یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود

آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود

 

وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد

آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد

                   من بودم و چشمان تو نه آتشی و نه گلی

                   چیزی نمیدانم ازین دیوانگی یا عاقلی . . .

 

   ترانه فیلم ، مدار صفر درجه ، با صدای علیرضا قربانی شعر از افشین ید الهی

عشق

ای مهر و الفت جوانی که آنقدر زود ناپدید گشتید .

     شما سپیده دم روح و قلب ما هستید

ای وجد و حال شگفتی آفرین . . .

                     دلهای کودکانه ما را بربایید

و آنگاه که شامگاه زندگی با درد و رنج فرا میرسد

 دیگر بار

         روح مبهوت مارا شیفته و سر مست سازید . . .

؛ از اشعار ویکتور هوگو نویسنده بینوایان ؛