کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

ژاکتم کو

بی تو خاکستری تر از زردم      ژاکتم کو چقدر دلسردم

از خودم مثل برگ می ریزم        مثل بادی که سرد و ولگردم

خواب این روز را نمی دیدم      فکر این روز را نمی کردم

گردن  قسمتم  بیندازم         یا بگویم خودم خطا کردم

کاش هرگزتو رانمی دیدم      حال از تو چگونه بر گردم

                                                                        سید حسین حسینی نژاد

                                                                        از کتاب ؛ دارم دیر میشوم؛

نظرات 1 + ارسال نظر
گمنام سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ

کاش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد