کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

کاغذ پاره های کاهی

اگر روزی آمدی و دیدی که ننوشته ام ، شاید مشکلی دارم . . . شاید که مرده باشم . . .

دارم دیر میشوم

وقتی که نیستی ز خودم سیر می شوم      مثل غروب جمعه دلگیر می شوم

هر روز یک خرابه به دوشم کشیده است      هر شب به ذوق دست تو تعمیر می شوم

مرد غریبه ییست که از خویش میرمد          وقتی به ذهن آینه تصویر می شوم

دیوانه،گیج،گمشده ،عاشق،حواس پرت      اینطور پیش جامعه تعبییر می شوم

از یک غرور محض به اشباع می رسم        وقتی به جرم عشق تو تحقیر می شوم

یخ بست سینه ام ،کمکم کن ای آفتاب      دارم در انتظار تو تبخیر می شوم

ای بی هراس تکیه به فردا مکن که من      کم کم برای دیدن تو دیر می شوم

                                                                           سید حسین حسینی نژاد

                                                                         از کتاب؛ دارم دیر می شوم؛

نظرات 2 + ارسال نظر
جیگر تو سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ

ای بی هراس تکیه به فردا مکن که من
کمکم برای دیدن تو دیر میشوم
خیلی قشنگه.

سایه پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ

هستی چه بود ؟ اگر که مرا و ترا نداشت
کوهی که هیچ زمزمه ای در وی صدا نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد